Представники понад 25 українських і зарубіжних компаній, в тому числі - з Великобританії, Катару, Китаю, США, Туреччини, Франції, Швейцарії, Південній Кореї і Японії, взяли участь в конференції для потенційних учасників конкурсів з вибору концесіонерів ДП «Стивідорна компанія (СК) «Ольвія» і ДП «Херсонський морський торговельний порт» (ХМТП).
Серед потенційних концесіонерів на конференції переважали портові оператори, власники вантажів і міжнародні трейдери. Всі вони або мають значний досвід роботи в українському або зарубіжному портовому секторі, або зацікавлені створювати або розвивати власні перевалочні потужності в українських портах. У числі цих компаній - «Дніпрокарго», «Укррічфлот», «Метінвест», «Нібулон», «Портінвест», Mitsubishi Corparation (Японія), China Harbour Engineering (Китай), Bunge (Сполучені Штати Америки), POSCO Daewoo (Корея), COFCO Agri Ukraine (Китай) та інші.
Організатором заходу виступила International Finance Corporation (IFC). У відкритті конференції взяли участь міністр інфраструктури України Володимир Омелян, і. о. голови АМПУ Райвис Вецкаганс, регіональний менеджер IFC по Україні, Білорусі і Молдові Джейсон Бретт Пельмар і глава напрямки інфраструктури і енергетики Європейського банку реконструкції і розвитку (ЄБРР) в Україні Марк Магалецький.
Міністр інфраструктури України Володимир Омелян звернув увагу, що ТЕО пілотних проектів концесії розроблені відповідно до чинного законодавства, тому конкурс по вибору концесіонерів може проводитися незалежно від прийняття нового законопроекту про концесії (№8125). «Якщо новий закон буде прийнятий, деякі аспекти стануть більш придатними», - додав він.
ДП «СК« Ольвія »і ДП« ХМТП »входять в число держпідприємств, на яких реалізуються пілотні проекти державно-приватного партнерства (концесії). Оголошення концесійних конкурсів очікується до закінчення нинішнього року. ТЕО пілотних проектів концесії госстівідорв «Ольвія» і ХМТП розроблені консорціумом міжнародних консультантів, сформованим ЄБРР і IFC. Пілотні проекти концесії госстівідоров затверджені Мінінфраструктури 23 червня 2016 року.