У вересні 2018 року Верховна Рада прийняла законопроект №7010, покликаний вирішити питання екологічних перевірок в портах. Але не всі проблеми портового співтовариства були усунені, а екоінспектори продовжують докучати бізнесу. Центр транспортних стратегій пише про реакцію найбільших учасників ринку на новий закон і його наслідки для екологічного контролю в портах.
Прийнятий закон не вирішує глобально проблему з екологами - відзначають в компанії "Портінвест"." Ухвалення закону №7010, яким так радіє портовий бізнес, на жаль, не вирішує проблему зловживань екологів в портах. Закон прибрав поняття " екологічний контроль ", але питання свавілля співробітників екоінспекції не розв'язав ", - каже Олена Світлична, директор з комунікацій & quot; Портінвест ". За її словами, бізнес в АСС і ЕВА, а також за допомогою профільних і галузевих об'єднань, працює над тією нормативною базою, яка максимально врегулює дії співробітників Держекоінспекції. А саме йдеться про такі документи: Порядок взаємодії АМПУ і Держекоінспекції, Порядок відшкодування збитків і Порядок відбору проб. ", Всі ці документи повинні мати чітке розмежування повноважень, не допускати задвоєння функцій держорганів і не залишати жодної можливості співробітнику Держекоінспекції приймати рішення на своє міркування ", - резюмує Олена Світлична.